Referent nabavke
ALBO
-
Lokacija: Beograd
-
Prijave su otvorene do: 04.06.2022.
Opis oglasa
Kompanija ALBO d.o.o. bavi se uvozom i veleprodajom lične zaštitne opreme za veliki broj delatnosti. Sa tradicijom od preko dvadeset godina poslovanja, danas smo jedan od lidera na tržištu i pouzdan saradnik i snabdevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima. Zbog povećanog obima poslovanja, potreban nam je: REFERENT NABAVKE
Omogućavamo Vam:
- Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
- Precizno definisani zadaci i očekivanja
- Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
- Kontinuirana investicija u Vaše znanje
- Edukativni materijali i interne obuke
- Posvećenost manager-a za Vaš razvojni plan
Potrebne kvalifikacije i osobine:
- Minimum dve godine radnog iskustva na sličnim ili istim pozicijama
- Rad u MS Office paketu (posebno poznavanje naprednih funkcija u Excel-u)
- Analitičnost, strateško razmišljanje i orijentisanost ka prodajnim rezultatima
- Spremnost na detaljnu edukaciju o proizvodnom asortimanu i konstantno usavršavanje
- Odlične komunikacione osobine i spremnost na timski rad
- Iskustvo u radu sa ulaznim kalkulacijama
- Znanje engleskog jezika (minimum B2 nivo)
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
Prednost imaju kandidati:
- Koji su obavljali poslove u nabavci i radu u trgovinskim firmama za dalju prodaju a posebno u radu sa tekstilnim materijalima i proizvodnjom odeće
- Koji imaju iskustva u radu sa Microsoft Navision
Opis posla:
- Praćene stanja zaliha, planiranje nabavke i dopune lagera
- Nabavka robe po definisanim standardima na osnovu zahteva drugih sektora u zavisnosti od planiranih i ugovorenih poslova
- Vođenje evidencije o porudžbinama, praćenje rokova isporuke robe, planiranje i smanjenje troškova
- Praćenje i analiza tržišta u cilju pronalaženja najpovoljnijih dobavljača
- Ocenjivanje odabranih dobavljača i ažuriranje baze istih
- Vođenje pregovora o uslovima nabavke uzimajući u obzir cenu, rok isporuke i uslove plaćanja
- Sagledavanje najpovoljnije uslove kupovine robe
- Kreiranje plana nabavke (nedeljni, mesečni, kvartalni) na osnovu predviđenih i ugovorenih poslova
- Vođenje računa o isporučenoj robi (kvalitet, kvantitet)
- Upućivanje reklamacije i sačinjavanje zapisnika o nepravilnostima
- Učestvovanje u kreiranju i realizaciji ugovora i zahteva za nabavku
- Koordinacija sa službom finansija i računovodstva radi redovnog izmirenja obaveza prema dobavljačima
- Izveštavanje
Ukoliko ste ambiciozna, lojalna i vredna osoba i želite da se zaposlite i napredujete u kompaniji koja profesionalno pristupa poslovanju i motiviše svoje zaposlene, onda ste prava osoba za naš tim.
CV (poželjno sa fotografijom) slati elektronskim putem.
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Ceo proces selekcije i regrutacije ide preko firme „D.R. Gilbert group – HR professional solution“ iz Beograda i strogo je poverljiv.
Prijavite se na oglas
Prijava
Istekao je period za prijavu za ovaj oglas. Molimo vas pogledajte druge aktivne oglase.