Referent nabavke

ALBO

  • Lokacija: Beograd
  • Prijave su otvorene do: 04.06.2022.
Opis oglasa

Kompanija ALBO d.o.o. bavi se uvozom i veleprodajom lične zaštitne opreme za veliki broj delatnosti. Sa tradicijom od preko dvadeset godina poslovanja, danas smo jedan od lidera na tržištu i pouzdan saradnik i snabdevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima. Zbog povećanog obima poslovanja, potreban nam je: REFERENT NABAVKE

Omogućavamo Vam:

  • Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
  • Precizno definisani zadaci i očekivanja
  • Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
  • Kontinuirana investicija u Vaše znanje
  • Edukativni materijali i interne obuke
  • Posvećenost manager-a za Vaš razvojni plan 

Potrebne kvalifikacije i osobine:

  • Minimum dve godine radnog iskustva na sličnim ili istim pozicijama
  • Rad u MS Office paketu (posebno poznavanje naprednih funkcija u Excel-u)
  • Analitičnost, strateško razmišljanje i orijentisanost ka prodajnim rezultatima
  • Spremnost na detaljnu edukaciju o proizvodnom asortimanu i konstantno usavršavanje
  • Odlične komunikacione osobine i spremnost na timski rad
  • Iskustvo u radu sa ulaznim kalkulacijama
  • Znanje engleskog jezika (minimum B2 nivo)
  • Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač

Prednost imaju kandidati:

  • Koji su obavljali poslove u nabavci i radu u trgovinskim firmama za dalju prodaju a posebno u radu sa tekstilnim materijalima i proizvodnjom odeće
  • Koji imaju iskustva u radu sa Microsoft Navision

Opis posla:

  • Praćene stanja zaliha, planiranje nabavke i dopune lagera
  • Nabavka robe po definisanim standardima na osnovu zahteva drugih sektora u zavisnosti od planiranih i ugovorenih poslova
  • Vođenje evidencije o porudžbinama, praćenje rokova isporuke robe, planiranje i smanjenje troškova
  • Praćenje i analiza tržišta u cilju pronalaženja najpovoljnijih dobavljača
  • Ocenjivanje odabranih dobavljača i ažuriranje baze istih
  • Vođenje pregovora o uslovima nabavke uzimajući u obzir cenu, rok isporuke i uslove plaćanja
  • Sagledavanje najpovoljnije uslove kupovine robe
  • Kreiranje plana nabavke (nedeljni, mesečni, kvartalni) na osnovu predviđenih i ugovorenih poslova
  • Vođenje računa o isporučenoj robi (kvalitet, kvantitet)
  • Upućivanje reklamacije i sačinjavanje zapisnika o nepravilnostima
  • Učestvovanje u kreiranju i realizaciji ugovora i zahteva za nabavku
  • Koordinacija sa službom finansija i računovodstva radi redovnog izmirenja obaveza prema dobavljačima
  • Izveštavanje

Ukoliko ste ambiciozna, lojalna i vredna osoba i želite da se zaposlite i napredujete u kompaniji koja profesionalno pristupa poslovanju i motiviše svoje zaposlene, onda ste prava osoba za naš tim.

CV (poželjno sa fotografijom) slati elektronskim putem.
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Ceo proces selekcije i regrutacije ide preko firme „D.R. Gilbert group – HR professional solution“ iz Beograda i strogo je poverljiv.

Prijavite se na oglas

Prijava

Istekao je period za prijavu za ovaj oglas. Molimo vas pogledajte druge aktivne oglase.

Drugi aktivni oglasi



TOP